•  Snabb leverans (2-4 dagar)
  •  Trygg betalning med Klarna
0

FAQ - Vanligt ställda frågor

- Jag saknar ett halsband, koppel eller lina som jag själv designade

När en produkt skickad direkt från tillverkaren skickas den i en separat försändelse/paket till dig.

Det kan vara så att du får två paket om du beställt fler produkter, ett från oss och ett från tillverkaren. Dessa båda paket kommer kanske inte fram till dig på samma dag. På din följesedel i paketet som skickas från oss står det DL skrivet vid den produkten som skickas från tillverkaren.

Det står angivet på produktsidan i shoppen om produkten levereras direkt från tillverkaren. Ladda gärna ner appen Mina Paket för att följa din beställning hela vägen från oss till ditt närmaste utlämningsställe.

- Tracking nummer

Tyvärr klarar vårt system inte av att skicka ut sändingsnummer/tracking nummer direkt till dig. Ladda gärna ner appen – Mina Paket för att följa din beställning från oss till dig.

- Returer

Enligt våra villkor. Hör av dig via mail till oss butik@wdog.se om du vill returnera eller reklamera en produkt. Vår postadress är inte densamma som vår besöksadress och returer/reklamationer ska föraviseras av beställaren till oss så vi kan hämta ut ditt paket och det slipper gå med vändande post tillbaka till dig.

- Retur via Klarna
Jag har anmält min retur via Klarna vad händer då? Ingenting eftersom du måste kontakta oss på butik@wdog.se innan du skickar iväg din retur. Klarna pausar enbart din faktura. Det går inte iväg ett meddelande till oss om att du önskar göra en retur. Med andra ord Klarna = Pengar och Wdog = Produkt, du måste kontakta båda om du önskar pausa din faktura och skicka tillbaka din retur. Om du tycker att kredittiden är tillräcklig på Klarna räcker det med att du hör av dig direkt till oss via mail till butik@wdog.se

- Fraktkostnad

Vi tillämpar alltid fraktkostnad då vi vill uppmuntra till en mer klimatanpassad e-shopping.

- Leveranstid
Vi levererar oftast inom 2-4 dagar vilket betyder att din beställning lämnas över till speditören inom den tidsramen. Vi har snabb leverans men ibland kan det tyvärr uppstå förseningar speciellt under semesterperioden eller vid röda dagar då speditören inte tar emot paket.

- Har ni ingen butik?

Vårt lager har öppet under begränsade tider för besök. Vi annonserar via våra sociala medier när det är öppet.

- Kundservice/kundsupport

Vi är ett fåmansföretag och har inte alltid möjlighet att svara omgående på dina frågor. Vi gör vårt bästa men det händer ibland att det kan ta någon dag extra, hör du inte av oss så hör av dig igen.

- International customers
Unfortunately we only deliver within Sweden. We are looking into the possiblities to open up for international customers.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen